Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Petr Johan

26. 9. 2009 23:35
stačilo mi jen

když jsem projížděl v Nymburku a viděl jsem billboard s úsměvem maminky s dítětem, že byla otevřena zubní pohotovost v Kolíně. Podepsáno p.Rath(et)em.

On se postaral o otevření něčeho, co bylo za vlády socanů zrušeno. Jak lidské.

0 0
možnosti
U

ur=BANcová

26. 9. 2009 23:30
Sběh je možná skupina lidí, která se seběhne.

Naopak zběh, je člověk, který uteče mimo.

0 0
možnosti
ZJ

annalucie

26. 9. 2009 21:31
zkažený začátek školy

dcera(17) nám rozhořčeně psala,že na úvod školního roku na našem gymnáziu museli tohoto člověka uvítat jako chlebodárce za vylepšení topení v nejvyšším patře školy...měla pro to peprnější výraz...jinak s tou dopravou pro studenty zdarma je to dost legrační,netýká se MHD a cest do matičky a nejlepší jsou bilboardy sesamochválou něěco jako o zajištění zubní pohotovosti - manža se jen tak uchychtl - jaká pohotovost,je to jen pár hodin o víkendu a ke všemu v našem okrese se vždy střídali zubaři po dohodě,tož to fungoval i bez onopho člověka....ale určitě to peněz bude stát hafo,stejně jako ty poplatky...mám smůlu,jako středočech jsem ho nevolila ,ale je mi to houbelec platné...

0 0
možnosti
JS

COUFAL5

27. 9. 2009 7:29
Re: zkažený začátek školy

bohužel můj kluk musel také strpět zkažení prvního dne ve škole ,kdy ho jako prvňáčka přivítal nejslovutnější a nejupocenější SEXYMOZEK Jiří  Paroubek. To byl také šok a umím si představit to znechucení Vaší dcery.

0 0
možnosti
I

imax

26. 9. 2009 17:03
karma

včera jsem měl to štěstí a dostalo se mi TO rovněž do ruky...Rath je regulérní blázen a jeho volič je nesvéprávnej kre.tén. Asi tak:-)

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

26. 9. 2009 16:43
Karma.

Dejv prostě jede po svém.:-/

0 0
možnosti
PN

Petr 35

26. 9. 2009 14:20
A předtím to bylo jinak?

Gauner Bendl snad dával příležitost opozičním hlasům? Já žiju v Brně ve čtvrti, která dříve za vlády ODS vydávala plátek, který se taky nedal číst. Ekvivalent Rudého práva ze 70. let.

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

26. 9. 2009 16:44
Re: A předtím to bylo jinak?

Fajn - naskenuj to a dej to k zhodnocení ostatním. Jinak jsi totiž za blba, blbe.

0 0
možnosti

Soininen

26. 9. 2009 13:53
David Drath opět ve formě

U Davida Dratha mě již nic nepřekvapí. Co si lidé ve středočeském kraji zvolili, to mají. To je jejich problém, ať si s tímj žijí další tři roky. Hlavně že ušetřil 30 Kč u lékaře a děcka mamí dopravu do škol zdarma což za den stojí zhruba 200 000Kč. Tak jsem zvědavej jak mu to dlouho vydrží, pokladna není bezedná. V zásadě to však zadarmo není ale to jeho líní a pomatení levicoví voliči jaksi nepobrali. Docela je mi líto těch všech poctivých, pracovitých a uvědomělých lidí jež tohoto pána ba přímo nebezpečného amatéra nevolili.Ještě že tam ve středočeském kraji nežiji, to musí být fakt na prášky. Protektor středočeského kraje měl tu drzost vstoupit na půdu naší školy a na její půdě si dělat vlastní propagandu pro mladé lidi, ještě nedospělé lidi. To nemluvím o tom že si již několikrát dovolil zaparkovat svůj zánovní autobus Karosa přímo na půdě naší školy, to konkrétně při volbách do senátu a při propagační akci v naší škole. 

0 0
možnosti

Soininen

26. 9. 2009 13:56
Re: David Drath opět ve formě

Nevím přesně kdy je to pád dnů zpět jsem viděl na půdě naší školy zaparkovaný autobus delegace ČSSD a zdá se že zánovní Karosu Drath vyměnil a luxusnější autobus. Předpokládám že to platila kraská pokladna. Přeci jen Drath potřebuje něco reprezentativnějšího, aby si on a jeho puclízalové měli v čem vozit zadky.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
M

mikesh1

26. 9. 2009 11:48
dobry clanek

Autor to napsal vyborne, ja taky neveril vlastnim ocim kdyz jsem ten platek videl.

0 0
možnosti
CH

cloudyman1

26. 9. 2009 11:44
Náš drahý Davídek

Náš drahý Davídek rozhazuje peníze daňových poplatníků, místo toho, aby šetřil na dostavbu nemocnice v Kladně. Prý ji budou muset zakonzervovat do doby než karajský úřad sežene 2 mld. Fakt sqelej hospodář je ten náš oranžovej hejtman!!;-€Rv

0 0
možnosti
S

SchwabXIII

25. 9. 2009 22:51
prosbička

Ach jo.. k nám to nepřišlo.. Mohl by, prosím, nějaký šťastnější a obdařený člověk prohnat ten skvost scanerem a poslat mi na mail?

David.Sv@email.cz byl bych velice vděčný!

0 0
možnosti
VK

Kestrel

25. 9. 2009 22:56
Re: prosbička

Mam to naskenovane v PDF a budu to behem vikendu publikovat ;-). Vasek Kares

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1609x
This work is licensed under
a Creative Commons Attribution 2.5 Generic License.