Anna Šabatová, sociálka a naši policajti ...

Včera jsem se psal censurních snahách paní Šabatové a  'anticiganismu' ... dnes jsem našel v odkazech od přátel na netu video, ze kterého se mi zvedá žaludek. Bohužel se opět potvrzuje, že problém nejsou cikáni, ale náš milý stát ...

Můj příspěvek dnes bude minimalistický, byť rozhorčení je velké. Ať si stát stanoví jaká chce pravidla a rozhodne se moje i Vaše daně rozdat, je to sice problém ... ale řešení rozhodně není sbírat populisticky body za ponižování lidí a omezování jejich práv.

Přečtěte si článek pana Peciny a nezapomeňte si kliknout i na originál článku o razii městské policie a pracovnic sociálky.

Celé video najdete pak tady a jediný popis který mě napadá je "No comment" :

 

Je víc než jisté, že tudy cesta nevede ... pokud se takto hodlá stát chovat ke všem příjemcům státní podpory, tak se těším na obdobné video z farmy Čapí hnízdo pana Babiše, která nás stála 50 milionů z veřejných peněz.

Dočkám se ?

Autor: Václav Kareš | úterý 17.9.2013 18:20 | karma článku: 18,54 | přečteno: 2319x