Václav Kareš

This work is licensed under
a Creative Commons Attribution 2.5 Generic License.
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1609x

Václav Kareš

Jak mě potkal Linux

Jestli Vám při slově Linux naskočí kopřivka, pak neklikejte na tenhle článek. Nejsem žádny evangelista Linuxu, jen se chci podělit o zkušenosti jako uživatel, který tak dlouho zkoušel, jestli voda u tučňáků není moc studená a pak jsem se nadechl a skočil :-).

6.6.2010 v 18:42 | Karma: 18,11 | Přečteno: 2448x | Diskuse| Věda

Václav Kareš

BSA opět nechutná a nestravitelná !

Tak jsem brouzdal po facebooku a najednou na mě vyskočila tvář, kterou vidíte v perexu. Kliknul jsem a hle - tajemná organizace zvaná BSA se opět ozvala, tentokrát s akcí "Udej svého souseda ". Je opravdu unikátní, jak dokonale se této společnosti pokaždé podaří vzbudit negativní publicitu .

30.10.2009 v 16:30 | Karma: 21,11 | Přečteno: 2098x | Diskuse| Věda