Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

diskusi u nového článku jste mohl klidně nechat, pokud opravdu nemůžete odpovídat tak jistě můžete aspoň číst;-Djinak si myslím, že to zbytečně dramatizujete, hlavně je mi ovšem divné, že jako bloger jste už nebyl dávno prověřen?

0 0
možnosti
ML

marlow

14. 10. 2012 11:15
Pravda

udelala krok

0 0
možnosti
Č

českej.venkovan

13. 10. 2012 23:36
...ta poslední věta by se mohla tesat.....

3 0
možnosti
PK

ahaswer

14. 10. 2012 0:38
Re: ...ta poslední věta by se mohla tesat.....

Určitě jste k volbám dosud chodil,že?

A co to bylo platné?

0 0
možnosti
PS

Petr-007

13. 10. 2012 23:21
K volbam nechodim a mate pravdu vubec se nedivim :-)

Buduji si vlastni prosperitu a diky tomu mne ta statni zajimat nemusi. Priznam se, ze davneji jsem byl take ovce, a poslusne jsem chodil k volebnim urnam a pak s ostatnimi becel a mecel jak je ta politika mizerie mizerna. Pak jsem pochopil ze na statu vubec nezalezi, nezalezi kolik ma dluhu, jestli z eraru krade Petr nebo Jirka a v dnesnim svete oslabujicich hranic uz ani vyse dani neni az tak podstatna. Zalezi jen na mne, na me rodine, mem okoli. Kouknete se i v tech z naseho pohledu velmi chudych statech jsou uspesni a bohati. Tak co je mi do statu? Ano asi muze nastat situace, kdy bude tlak na mne hure snesitelny, pak ale muzu pouzit jedine hlasovani, jake uznavam - hlasovani nohama.

1 0
možnosti
K

kaktusak

14. 10. 2012 1:47
Re: K volbam nechodim a mate pravdu vubec se nedivim :-)

Stát má moc rozmáčknout každého jednotlivce jak malinu. Není proto dobré nechat ho utrhnout z řetězu.

0 0
možnosti
PK

ahaswer

13. 10. 2012 23:01
Zpráva pro těch 63%

by také mohla znít:

Pojďte k volbám a pokud se pak budete divit,tak nám to už bude jedno.

0 0
možnosti
4JA

4. jezdec apokalypsy

13. 10. 2012 22:55
Volit jsem nebyl, protože není koho.

A mohou být jen rádi, protože bych asi taky dal hlas komunistům a to stále ještě beru jako krajní řešení. Pokud do té doby ale nebudou pochytáni zloději a mafiáni, kteří tuto republiku rozkradli, tak jim v příštích volbách hlas dám. Třeba jim se to podaří. Dnes se krade kam se podívám. A můj názor nemá nic společného s reformami, ty chápu a vítám. Ale nejprve je nutné si zamést před vlastním prahem.

4 0
možnosti
L

Levicovy.Pravnik

13. 10. 2012 22:49
Pane Kareši

volby proběhly dle regulí demokraticky, takže vítězství KSČM A ČSSD nesvádějte na nevoliče.

3 0
možnosti
P

P.32

14. 10. 2012 1:29
Re: Pane Kareši

Byl rád že přišlo k volbám méně lidí,pravice má výmluvu a tolik jí nebolí že lidé začínají dostávat rozum.

1 0
možnosti
VK

Vlastimil.Kornas

13. 10. 2012 22:47
nevolil jsem a nedivím se

0 0
možnosti
VK

Kestrel

14. 10. 2012 15:27
Re: nevolil jsem a nedivím se

fair point

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1609x
This work is licensed under
a Creative Commons Attribution 2.5 Generic License.