Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

semelik

19. 5. 2012 8:49
Balík pro mě, jehož doručení někdo někde poště zaplatil, mi

teď opravdu DORUČÍ? A jmenuje se to "Velká balíková revoluce"? O jedné VELKÉ revoluci už jsem kdysi hodně slyšel - nebude tohle něco podobného?

Mimochodem

- minulý týden jsem taky byl doma, nikdo nezvonil (zvonky máme fungl nové) a najednou ve schránce krásně vytištěný lístek i s razítkem o nedoručitelnosti balíku, že nikdo

není doma.

Tož tak asi vám to funguje, poštovní revolucionáři.

0 0
možnosti

petrph

19. 5. 2012 9:40
Re: Balík pro mě, jehož doručení někdo někde poště zaplatil, mi

Ta balíková revoluce je (s)prostě ve zdražení té služby. Odesílatel se může při podání balíku rozhodnout, buď má být balík doručen až adresátu (možná)-ale pak si připlatí. A nebo tedy trochu ušetří tím že zvolí že balík skončí na poště a adresát si pro něj bude muset dojí.Není to žádná revoluce, tuto službu, pod jiným názvem poskytovala pošta už dávno předtím..., a už tehdy se lidé divili proč jim pošta nedoručuje balíky, prostě proto že tak si to odesílatel zvolil.

0 0
možnosti

PeTaX

19. 5. 2012 6:56
Tristní, pane, tristní!!!

0 0
možnosti

xychteen

19. 5. 2012 13:07
Re: Tristní, pane, tristní!!!

...pravil znalec :-)

0 0
možnosti

josef knor

19. 5. 2012 5:17
jsem se pobavil

díky za věcný a pravdivý článek a svým nadšením jsem podpořil karmu. Mám úplně stejné zkušenosti a poště bych už nikdy balík nesvěřil. Naštěstí je dnes dostatek konkurence. :-)) Co, ale nechápu?? Že tyto denní stresy obyčejných občanů neřeší MEDIA. Ty naše milá media, které nás umí jen stresovat s Rathem a přitom berou taky úplatky :-)

0 0
možnosti

hurkajan

19. 5. 2012 1:19
ne ne

vše je v pořádku..odevzdejte balík peněz na ruku a balík vám poštu doručí...;-)

0 0
možnosti

xychteen

19. 5. 2012 0:33
Já už sice taky párkrát na poště přelejzal vzteky přepážku..

...ale mám i nějaké informace zpoza plotu, takže je potřeba některé věci upřesnit.

:

Pošta je instituce, která se již za totáče pyšnila jedním z nejneschopnějších možných managementů, po Sametu se to moc nezlepšilo, spíš naopak (osobně jsem v devadesátejch přihlížel tomu, jak její vysocí představitelé v zahraničí na jednání kradli ze stolu cukr) a současný příliv mlamodyjů to dorazil. Takže dnešní pošta je fackovací panák a poskok pro různé jiné firmy státní i soukromé a řadové úřednice na přepážce, které by se normálně měly starat akorát o to, aby zákazníkova babička dostala ty papuče včas a nepoškozený, nemají na svou hlavní práci čas, jsouce nuceny prodávat pojištění, starat se o evidenci nezaměstnanejch, řešit elektronický podpisy a občas i prodávat na hale hasičáky - to vše pod pohrůžkou finančního postihu při neplnění.

:

Divím se, že to ještě nezaujalo žádného novinářského investigativce - jenže kdyby do toho někdo šel, tak to asi schytá víc než Svatopluk za "Botostroj"... :-(

1 0
možnosti

Alfie

19. 5. 2012 6:47
Re: Já už sice taky párkrát na poště přelejzal vzteky přepážku..

Mám u pošty zaměstnaného kamaráda, takže vím své takřka "z první ruky". Řadoví zaměstnanci jsou opravdu rukojmími neskutečně příšerného managementu (a dnes vskutku není doba, kdy by si většina lidí mohla práci vybírat).

Mě fascinuje ta "komunikace se zákazníkem", která v praxi vypadá tak, že dopoledne dostanu e-mail + SMS s oznámením, že "dnes odpoledne (= 13:00-16:00) mi bude doručován balík". V té době už jsem samozřejmě v práci a do 18:00 ještě budu, ale v e-mailu není žádný odkaz s možností změnit čas doručování! Pak mi odpoledne zavolá(!) na mobil doručovatel, že mi veze balík a jestli jsem doma - ne, ve dvě odpoledne opravdu doma nejsem, jakožto většina pracujících lidí. A že mi tedy nechá balík večer na poště. Načež mi večer přijde další e-mail + SMS s touto informací. Celkově tedy v ceně doručení jednoho balíku jsou dvě SMS a jeden telefonát s nulovým přínosem pro zákazníka. Ale nějaký skvělý managor dostal nejspíš tučné prémie za skvělý nápad ke zkvalitnění služeb pošty :-(

1 0
možnosti

dolch

19. 5. 2012 0:07
Naletěl, naletěl ...

;-D Ale jinak dobrý R^;-)

0 0
možnosti

AAA2

18. 5. 2012 22:14
Aleja bych jisty pokrok videl

nekterym ho zase hodi rovnou pres plot ;-D

1 0
možnosti

klávesnice ejč pí

18. 5. 2012 22:14
Dali vám ho na poště do ruky?

Dali. Tak co byste ještě nechtěl ;-D Kdo čekal něco jiného?

2 0
možnosti

Kestrel

18. 5. 2012 22:42
Re: Dali vám ho na poště do ruky?

Ja naiva cekal ;-), ale neni priznani polehcujici okolnost ?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS