Diskuse

Tma v lednici

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Antidukat

10. 4. 2012 14:35
Šedesátky se normálně seženou

Např. v Baumaxu (s E27).

0 0
možnosti

Kestrel

11. 4. 2012 14:47
Re: Šedesátky se normálně seženou

Diky, kdyz uz i nemecky hobbymarket svejkuje, kam ten svet speche ;-D. Tabulka v clanku je z BauHausu.

Mezitim jsem zjistil z reakci, ze matna 60W zarovka se da koupit v kdejakem eshopu, coz me predtim nemapadlo ani ve snu.

Cili jen EU buzerace, kterou kazdy obchazi Rv.

0 0
možnosti

baloun

10. 4. 2012 13:50
Až Vás budou šacovat,

řekněte jim, že jde o topné skleněné baňky pro vyhřívání terária. Topném koule by Vám už asi neprošly. Viz http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-evropa/c1-47147950-nemec-vyzral-na-zakaz-eu-stare-zarovky-prodava-jako-topna-telesa

0 0
možnosti

Roman37c

10. 4. 2012 13:59
Re: Až Vás budou šacovat,

Žárovky se pouze nesmí dovážet na náš trh. Individuální dovozce si je dovést pochopitelně může.

0 0
možnosti

Roman37c

10. 4. 2012 13:43
To by se mi tak chtělo

dovážet z Malajsie něco, co se dá běžně koupit v celé řadě e-shopů za deset kaček. Mě ale spíš zaujala ta tvoje lednice. Při každém otevření topí:-)

0 0
možnosti

Kestrel

10. 4. 2012 13:54
Re: To by se mi tak chtělo

To s tim e-shopem me nenapadlo :), uz ted se mi usili nad psani clanku vratilo. Jak muze nekoho napadnout, ze EU necha zit e-shop Kup.Zarovky.cz.

Smejici se bestie ... rikal ten predchozi rissky protektor ...

0 0
možnosti

dp11

10. 4. 2012 13:22
To jste měl kliku,

loni v parném létě jsem se vrátila z víkendu a lednice svítila - jenom, jinak tam bylo stejně teplu jako venku. Jahody do šampusu v čudu, maso v čudu ( naštěstí  ještě nepáchlo ), zelenina v čudu. Radujte se, že jenom odešla žárovka.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS